Steun SKB!

Uw steun is van essentieel belang voor het voortbestaan van de jaarlijkse concertenreeks van onze stichting. U kunt de stichting op vier manieren ondersteunen:

1. Sponsor: vanaf een jaarlijkse minimumbijdrage van €55 bent u sponsor van de stichting en ontvangt u twee passe-partouts die recht geven op gratis toegang voor twee personen tot alle concerten in het desbetreffende kalenderjaar. Indien gewenst, wordt uw (bedrijfs)naam vermeld op elk programma en tevens op de jaarlijkse folder.
  2. Donateur: vanaf een jaarlijkse minimumbijdrage van €35 bent u sponsor van de stichting en ontvangt u één passe-partout dat recht geeft op gratis toegang tot alle concerten in het desbetreffende kalenderjaar.
  3. Vriend van de SKB: voor slechts een jaarlijkse bijdrage vanaf €10 bent uw Vriend van de SKB en steunt u onze activiteiten.
  4. Gift: vanzelfsprekend kun ook een gift geven ter ondersteuning van de activiteiten van de SKB.

Mocht u besluiten om vriend, donateur of sponsor van SKB te worden dan wordt u vriendelijk verzocht om:

1. uw donatie over te maken op rekeningnummer: NL55RABO0108805808 (IBAN)
    • Sponsor: minimaal €55
    • Donateur: minimaal €35
    • Vriend: minimaal €10

en vermeld of u Sponsor, Donateur of Vriend van de SKB wilt worden

2. een email te sturen naar info@stichtingkerkconcertenboxtel.nl met de volgende informatie:
    • Naam, adres, postcode, en woonplaats
    • Of u sponsor/donateur/vriend van de SKB wilt worden
    • Indien u sponsor wilt worden of u een vermelding wenst in de programma’s. Zo ja, geef precies aan hoe u vermeld wilt worden, bijvoorbeeld:
      • ‘uw bedrijfsnaam’
      • ‘dhr Pietersen’
      • ‘Fam. Jansen’
    • Of u het programma voorafgaand aan het concert het programma per mail toegestuurd wilt krijgen. U hoeft het programma niet zelf te printen: u ontvangt een programma bij de ingang van de kerk.
  3. Indien u geen email heeft, uw gegevens en voorkeuren tijdens een concert aan één van de aanwezige bestuursleden door te geven.

Vanzelfsprekend worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld en zorgvuldig opgeslagen (zie ook: SKB en uw privacy).

Wij hopen van harte u als Sponsor-Donateur-Vriend van de SKB te mogen begroeten!