Impressies

Op deze pagina willen we u enkele impressies presenteren van de SKB concerten met de volgende onderwerpen:

1. Videoscherm
  2. Harmoniumconcert bij de Heilige Bloedkapel
  3. Drankje na afloop
  4. Audio/video opnames

Videoscherm

Op een videoscherm dat beneden in de kerk staat kunt u meekijken met de verrichtingen van de organist en de registranten aan de speeltafel. Stoelen staan in het gangpad zodat u tijdens het concert zowel het scherm als het prachtige orgel kunt zien.

(foto: Petra van Esch)

Harmoniumconcert bij de Heilige Bloedkapel

De concerten waarbij één of beide harmoniums worden gebruikt probeert de SKB zo veel mogelijk bij de Bloedkapel te houden om zo een intieme sfeer te creëren.

(foto: Petra van Esch)

Samenzijn met een drankje na afloop in de torenhal

Na afloop van de zondagmiddagconcerten biedt de SKB u een drankje aan. U kunt dan de organist ontmoeten en met andere bezoekers napraten over het concert.

Audio/video opnames

Graag deelt de SKB audio opnamen van delen van concerten zodat u een indruk kunt krijgen van de muziek die tijdens concerten wordt gespeeld. Vanzelfsprekend is de geluidskwaliteit én de ervaring niet te vergelijken met wanneer u live aanwezig bent bij één van de concerten die de SKB jaarlijks organiseert. U bent van harte welkom!

Concertdatum Uitvoerende Muziekstuk
15 april 2012 Tommy van Doorn Präludium und Fuge über den Namen BACH – Franz Liszt

(Opname: Ruud van Nooijen)

28 augustus 2022 Anton Doornhein Fantasia sopra Freu dich sehr, o meine Seele – Johann Ludwig Krebs