web analytics

Steun SKB!

Uw steun is van essentieel belang voor het voortbestaan van de jaarlijkse concertenreeks van onze stichting. U kunt de stichting op drie manieren ondersteunen:

1. Sponsor: vanaf een jaarlijkse minimumbijdrage van €50 bent u sponsor van de stichting en ontvangt u twee passe-partouts die recht geven op gratis toegang voor twee personen tot alle concerten in het desbetreffende kalenderjaar. Indien gewenst, wordt uw (bedrijfs)naam vermeld op elk programma en tevens op de jaarlijkse folder.
  2. Donateur: vanaf een jaarlijkse minimumbijdrage van €30 bent u sponsor van de stichting en ontvangt u één passe-partout dat recht geeft op gratis toegang tot alle concerten in het desbetreffende kalenderjaar.
  3. Vriend: voor slechts een jaarlijkse bijdrage vanaf €10 bent uw Vriend van SKB en steunt u onze activiteiten.

Mocht u besluiten om vriend, donateur of sponsor van SKB te worden dan wordt u vriendelijk verzocht het volgende formulier in te vullen en te versturen.

Indien u uw e-mail adres opgeeft, kunt u als donateur/sponsor voorafgaand aan het concert het programma per mail toegestuurd krijgen. U hoeft het programma niet zelf te printen: u ontvangt een programma bij de ingang van de kerk.

Hoe wilt u SKB steunen?
Sponsor (minimaal €50 per kalenderjaar)Donateur (minimaal €30 per kalenderjaar)Vriend (minimaal €10 per kalenderjaar)

Aanhef
MevrouwDe heer

Uw adresgegevens, wordt naast correspondentie, gebruikt om, indien gewenst, voorafgaand aan een concert het programma te kunnen toesturen.

Uw emailadres, wordt naast correspondentie, gebruikt om, indien gewenst, voorafgaand aan een concert het programma te kunnen toesturen.

In de brievenbusPer e-mail (bij concertbezoek ontvangt u alsnog een geprint exemplaar)