Beste wensen namens de SKB

Beste sponsors en donateurs,

Aan het eind van het jaar, met kerst en nieuwjaar in het vooruitzicht, wil het bestuur van de Stichting Kerkconcerten Boxtel graag nog even met u terugblikken, maar ook vooruit kijken.
Wat was het jammer dat we vanwege corona ons concertprogramma niet volledig konden uitvoeren. Drie concerten moesten noodgedwongen worden geannuleerd. Maar toch hebben we desondanks ook kunnen genieten van heel mooie muziek van zowel orgel als carillon. Daar zijn we dankbaar voor.
Het nieuwe jaar staat voor de deur. Er is op dit moment nog veel onzeker, maar we hebben er goede hoop op u komend concertseizoen weer veel moois te kunnen bieden. We gaan voor u weer een fraaie serie neerzetten, als het coronavirus dat toelaat.

Het bestuur van de SKB wenst u ondanks alle beperkingen fijne, sfeervolle feestdagen en ziet er naar uit u komend jaar weer te mogen begroeten als sponsor of donateur.

Het bestuur.